Kızlar cuma günü saat 12 de sezaryan doğumum olcak insaAllah . Bugün tarih aldık . Çok heyecanlıyım ve korkuyorum da aynı zamanda bilmiyorum 😐 ama doktor 7 de kahvaltı yap 8 den sonra artık su bile içme 10 da yatisini yaparız 12 de alırız dedi .. sanki burdan okuduğum kadarıyla daha fazla aç kalıyordunuz benimki anormal mi ya sormak istedim