Papatya123_ Tared evet Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıkla İnşAllah insan kızı olunca erkek , erkek olunca kız ister bence kesinlikle cinsiyet ayrımı değil ben hamileyken eşime kızın olur inşallah derlerdi çünkü çok farklı hissettiriyor babaya çok düşkün
Tared Papatya123_ evet öyle gerçekten hayırlısı bi kızım var ful babacı 😂 işte insanoğlu farklı bi duyguyu da tatmak istiyor
Papatya123_ Papatya123_ Tared 17 demişsiniz devlet hastanesinde mi söylemediler cinsiyeti sanki bacak arası gözüküyor gibi aslında