Oz-ege20 https://ibb.co/4MtXJfW Kızlar banada cinsiyet tahmini yaparmisiniz kese ve bebek için 8 haftalik daha
Papatya123_ Tared evet Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıkla İnşAllah insan kızı olunca erkek , erkek olunca kız ister bence kesinlikle cinsiyet ayrımı değil ben hamileyken eşime kızın olur inşallah derlerdi çünkü çok farklı hissettiriyor babaya çok düşkün