Kadriye_cnck böyle sorulara ben yedim bişey olmadı diyenlere aldanıp yemeyin, çiğ et toksoplasma o oluşmasına sebep olabilir. Çok ciddi bir enfeksiyon bu. Çok canınız istediyse ucundan bakın tadına ki o bile riskli.
“toksoplazma paraziti bebeğin beyin, göz ve diğer hayati organlarında hasara yol açabilir”
Yani ben yedim bişey olmadı demek doğum sonrası büyüklerin biz yaptık bişey olmadı diye çocuğu tuza yatırmasıyla aynı şey. Yada onun gibi koca karı adetlerinin aynısı. Başkasına bişey olmaması tehlikeli bişey olmadığını göstermez. Bence dediğim gibi tadına bakın yada hiç yemeyin.