Gzd_denz tam 1 hafta önce mecburi spinal sezeryan oldum çok korkarak girdim ameliyathaneye ve panik atak anksiyete hersey var bende.İçeri girince korkmim diye herkes benle konustu rahatlatti sakinlestirdiler.Dusunun ben bile yaptiysam bu panikle herkes yapar 🥲😅 Belden uyusturulduktan sonra direk ameliyata baslamislar haberim bile olmadi sadece bebegi cekistirmelerini hisssettim bebek aglama sesini duydum ve ben o sira beni bayiltin kalbim carpiyo nefesim daraliyo dedim pnik atak oldugum icin hemen uyuttular bebegin sesini duymakla kaldim kendini gormedim 😂 sonra dikis bitmis odaya ciktim bebisimi gordum belden uyusturma en rahati aslinda panik olmayan insanlar icin..
genel daha agirmis ve agrilarin cabuk basliyomus.Doktorum spinal onerdigi icin girdim.Uyandigimda 5 saat agrisiz acisiz uyusuk gecirdim daha sonrasinda agri kesici serumlarla rahat ettim bol yuruyus yapmaniz gerek cabuk toparlanmaniz icin 6saat sonra yuruyus yaptim her saat basi yap dedi doktorum hastanedeyken.Hala inanamiyirum bir sekilde geciyor akiskna birakin 🤗💓