Benim 2.dogumum persembe 13.30da nasipse..ilk çocukta normali bekleyip aniden sezeryana girmiştim daha gergindim.Bunda daha bilincli ve sakinim.Tavsiyem pozitif düşün herşey cok güzel olsun birde bebegin sekeri falan düşmesine karsın sütün yoksa mutlaka mama verin.İlk cocukta bu konuda cok sıkıntı yasamıstım,sütün elbet gelicektir sonrasında.Saglıklı doğumlar diliyorum 🌸🥰