cevahir_1 Benimde yatarken iyiyim ama oturunca ya da ayağa kalkınca vajinamda batma hissi var hafiften bugün oldu sadece bu durum bir kaç defa da çok şiddetli batma ağrısı oldu 36+6 dayım erken daha ama beni korkutuyor
gokcetugumm Ben de öyle çekiyordum sürekli ek olarak kemiklerim ayrılıyor gibi ağrıyordu meğer açılma oluyomus insan açıklığı hissedebiliyormus bunu anladım bugün doğurdum çok şükür darısı size olsun
Zelihaa1409 December gecms olsun inşallah bi an önce çıkar korkmayın hafta çok erken degl fazla kalmaz inşallah❣️
December Zelihaa1409 sağ olun teşekkür ederim. Çok güzel bir duyguymus Allah size de nasip etsin bu guzel gunleri gormeyi 🙏