Pandolika Cansu353535 vallahi gittik gördük cok beğendik daha bebişimizin doğmasına 3bucuk ay var ama bizde çok tavsiyeler üzerine gidip aldık😊
emel16 tgcknn katılıyorum sana canım. Herkes farklı marka söylüyor hiç bir marka modelin fazla olduğunu görmedim daha:)
emel16 ilknuripek memnun musunuz bende haftasını baktım beğendim ama daha 3.5 aylığım çok erken diye almadım. Güzel kullanışlı birlere benziyor görünüm olarak da güzel
babysmom @Cansu353535 daha kullanamadık canım 35. Haftadayız. ☺️ Puseti kullanışlı görünüyo ama biraz büyüyünce çok kullanışlı olmuyo diyolar. 🙈😬😊
babysmom @Gulay123 Doğru diyosun 😀 ben tasarımını çok beğendiğim için aldım ama . Hevesimi aliyim diye. 😂 zaten kış çocuğu olcak yaza kadar da kullanamicak aslında 😬
Ayferfeneer babysmom bende mima kullandım yine olsa yine mima alırım çok şık bi araba. Avm fln geziliyo illaki kış bile olsa. Bide ikinci üçüncü dusunuyosaniz öyle kırılacak eskiyecek bi araba değil yani ben ikinciyi bekliyorum mesela yine severek kullancam ins
Burcuars Minikdunyam bende aynısını aldım ve memnunum ki o kadar para vermeye degmrz bence en güzeli kullanışlısı beneto 540 gold
Minikdunyam Burcuars evet hatta bi mağazada indirim vardı 650 ye aldık yani cidden 1000 1500 verenleri anlamıyorum parası olan verir tabi ama daha uygun ve aynı kalitede varken gereksiz ve çok görüyorum bu modeli kullananları
denizoktay Burcuars ben de tam beneto yu sormuştum😊 hepsiburada yorumlarında puseti küçük bebek aşağı kayıp duruyor yazmışlar, o yüzden tereddüt ettim.siz kullanmaya başladınız mı
Burcuars Minikdunyam aynen bencede bende kendi fabrikasından aldım 650 TL ye 😀 3 yaşına kadar kullanamaz bile belki o kadar uçuk fiyatlar veremem vermek isteyenlere asla da sözüm olmaz..
Simayyy Ben peg prego book completo 51 aldım indirimdeyken ve çok beğendim, 5 yaşa kadar kullanımı var normalde diğerleri pusetli olduğu için 2 yaşa kadar kullanılıyormuş ve baston olanlardan alınıyormuş