Gzd80 biz çok memnunuz,bebeğimize aldığımız en iyi en mantıklı şey diye düşünüyoruz hep kullandıkça.3 aydır nerdeyse her gün kullanıyorum.tek başıma açıp pusetini takıp yine gelince kapatabiliyorum.manevra olarak çok iyi,bir de öne doğru uzun ve kalıplı bir araba olmadığı için rahar girip çıkıyor her yerde.