Gldn1905 birmeleginannesi_ doktorum gerçekten çok iyi hiç panik yapacak bir durum olmadığını söyleyip rahatlatıyor sende kafanı takma ama zaten benim doktorum genetik mi değil mi diye testte yapmıştı benim haşimato diye teşhis koydu bakalım doğumdan sonra devam edeceğim ilaçlara muhtemelen hatta hayatımın sonuna kadar gibi görünüyor merak etme korkma canım
Syda78 birmeleginannesi_ her şeyi çok iyi canım seninde için rahat olsun ne bebeğe ne anneye hiçbir yan etkisi yok sen böyle stres yaparsan daha kötü rahat ol hiçbir sıkıntısı yok😊
birmeleginannesi_ Gulkar öyle yapicam yarın bı kadın doğuma gideyim keseyi ve inşallah içinde bebeğimi görürsek ilaca başlarım direk
alperirem birmeleginannesi_ hayır hiçbir sorun olmaz ilk teimesterda yükselmesi sorun değil bebek için ama elbette hemen doz ayarı yapılmalı çünkü bebek tutunumu ileriki aylarda gebelik zehirlenmesi erken doğum gibi olaylwra neden olabiliyor. Ama korkulacak bir şey yok kesinlikle çünkü mg ayarlanmasi takibi çok kolay
birmeleginannesi_ alperirem alperirem mesajların şimdi geldi bebeğim kusura bakma göremedim çok sağol açıklamalaein için rahatladım sizlerle konusjnca biraz daha rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip eder inşallah bebeklerimizi gerçekten çok sıkıntılı donemler bunlar ilk bebegimi de kaybedince bunda çok tedirgjn oluyorum haliyle
birmeleginannesi_ Gldn1905 banada TSH hayatın boyunca yakanı bırakmaz ilacı bırakırsın yikselir başlarsın düşer demişlerdi öyleymiş cidden
alperirem birmeleginannesi_ hiçbir sorun yok düşün ben daha 7 yaşındaydım doktor bana hayat boyu kullanacaksın dediğinde. Sadece hamilelikte ayda bı kan verip mg yetiyo mu diye takip et yeter. 2.5 un üstüne gitmesin
himne_ birmeleginannesi_ 25 mg ile başladım ve hala 25 kullanıyorum 40.haftadayım. İlaca başladıktan 1 hafta sonra değerlerim normale dönmüştü
birmeleginannesi_ alperirem tamam canım yarin kadın dogumcum ya başlar yada dahiliyeye yönlendirir öyle başlarım 4.45 zaten düşer bence hemen rabbim çocuğumu sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah ya
Edaacar-ozkan birmeleginannesi_ gebelikte troid ilacı kullanıyor biliyorsunuz kafanıza göre almayın doktor kontrolünde içiliyor
birmeleginannesi_ Edaacar-ozkan yok öyle bilinçsiz biri değilim zaten yarın doktor yönetimiyle kullanicam tabiki yoksa evimde var tiroid ilacı ama doktor hangi mg verirse artık
Bilinmiyor-1234 Benimde TSH 5.00 çıkmış doktor levotiron 100 mg verdi hergün kullanıyorum bende çok rahatsız oluyorum kullanırken ağrım falan plıyonkarnımda acaba yüksekmi geldi mg korkuyorum bıraksam mı diye 10+2 günlük hamileyim
ecembugra53 birmeleginannesi_ kuzum ben kaç senedir tiroid hastasıyım 150 mg kullanıyorum ilaç ben suan ilacı hiç bırakmaman lazım tiroid hastası olan bi insan kafana göre ilaç bırakamazsın canm ilacı süreklşi doğumun bitinceye kadar daimi kullanman gerek 4 senedir tiroid ilacı içiyorum işk gebelimde de içiyordum şimdi de içiyorum yine gebeyim
Karahaninannesi birmeleginannesi_ düzelir ilaç verır doktorun heray test verırsın sıkıntı olmaz daha cok kucuk zaten onemlı olan tedavını olman. Bnmde yuksektı kullandım dustu degerım sonra ılacı kestı doktorum .
birmeleginannesi_ Karahaninannesi benim sürekli yukseliyo büyük ihtimalle kesmez benimkini bakalım kac mg dan baslaticak
Bircicekanne birmeleginannesi_ acilen endokrin uzmanına görünmeli ve gebelik boyunca takibinizi endokrin uzmanı ile birlikte yapmalısınız tedaviyi gördükten sonra neden düzelmesin ki
birmeleginannesi_ Bircicekanne inşallah canım işte bendeki tedirginlik ilaçlar falan bebeğe zarar vermesi korkusu falan
himne_ birmeleginannesi_ amin için rahat olsun ben de 10 diye görünce çok panik yapmıştım buraya yazmıştım sakin ol hemen normale dönüyo demişlerdi cidden öyleymiş🥰