birmeleginannesi_ merhaba öncelikle troid hapı kullanırken asla bırakmamalisiniz. Troid kalp atisiniza kadar vücudunuzun tüm ince ayarlarını yapan bir hormon salgılar. Hamileyken TSH hipotroid olan hastalarda yükselişe gecer. Bebek t3hormonunu çekerken ilk zamanlwr annedeki TSH yüksekliği bebeğe zarar vermez ama kontrol edilmezse erken doğum gibi bir sürü soruna yol açar. Düzenli olarak kan verip kullandığınız mg i ayarlamalisiniz. Ben doğuştan hipotroid hastasıyım anne karnında troidim oluşmamış. Bu konuda o yüzden bilgiliyim. İlacınızın doz ayarlaması kısa bir sürede olmaz. Hamileyken bebek gelişim sürecine devam ettikçe yükselişe gecer. Bu nedenle ayda bir kan verip dahiliyecinize değer gösterip mg takibi uapmaniz çok önemli. Ben de şuan 16 haftalık hamileyim. 75mg kullanıyordum şuan 125 kullaniyorum