pembebiranneadayi Merhaba kızlar 39+5 oluyoruz uygulamaya göre safak 2 olcak. Ama bebeğim daha kanalda bile değildi 39+1 de.. 41 e kadar bekleyeceğim dedi doktor normal doğum olacak, ne yapacağım bilmiyorum ne zaman gelir ne yapmalıyım sizde durumlar nasıl
Polenmom pembebiranneadayi dur daha zamanı varmış 🙊 doğduktan sonra bu günleri arayacaksınız diyende çok anlam veremiyorum 🤷🏼♀️
Serifeisin36 pembebiranneadayi ben 40+2 yim hala doğurmadım bu haftayı doldurmayı bekliyoruz normal dogum stresini anlıyorum çok zor 🥹
Edaa01 pembebiranneadayi genellikle kızlar gec gelir derler o yüzden sordum benim oglum cok sabırsız geldi gelmek icin can atıyordu😁
Meltemmms Benim 33 de kanala girdi 36+3 üz . Erken doğururum sandım ama gelen bişey yok🤣 ve kanalda olduğu için başını hareket ettirdikçe şeyime bıçaklar saplanıyor sanki.. 🥲
Aysedgl Meltemmms benimde oyle ozellikle geceleri benimki de bayadir baş aşağı duruyor ama dogmuyorr 38+3
Meltemmms Aysedgl benim 25 ten itibaren baş aşağıydı zaten. 33 de kanala kafasını yerleştirmiş. Çocuğum kanalda kaldı haftalardır 🤣🤭 valla belki kanalda olmasa bu kadar zorlanmam .. çok zorlanıyorum artık doğurmak istiyorum her gece rüyamda ya kanamam oluyor ya doğuruyorum 🥲
Aysedgl Meltemmms bende hep ruyamda emziriyorum bi turlu uyandigimda yuzunu hatirliyamasam da keske suyum gelse felan diye dualar ediyorum ama nerede acaba doguma yakin cok hareketli ya da hareketsiz olurlarmi bilemedim
pembebiranneadayi Meltemmms benimki 30 dan beri baş aşağı ama asla kanala girmiyor çatı muayeneside yapıldı dr cok rahat normal yaparsın dedi ama kendi gelsin gelmezse biz getiririz dedi suniden korkuyorum yaa😭
pembebiranneadayi Aysedgl bende emzirme gördügümde hamile oldugumu öğrendim 🥹 simdi rüyalarımda sadece dogum yaptıgımı kaymak gibi dogurdugumu goruyorum ama maalesef hiçbir şey yok
Meltemmms Aysedgl benimki çok hareket ettikçe canım acıyor.. canım acıdıkça acaba kanalda ilerliyor mu diye seviniyorum falan. Kafalar karışık 🙈