eymenimm05 Merhaba öncelikle kendinizi üzmeyin. Bende sizin gibi çok Kilo aldım diye üzülüyordum. Doktora gittim tamamen tuzu kes dedi üstünden 1 hafta geçti şeker çıktı yani kısaca şu an yediklerim sınırlı kendi kendime diyorum ki yaa sen misin dert yanan bak neler çıktı diye. Şu an diyorum ki keşke bunlar çıkmasaydı da istediğim gibi yeseydim. Mesela yaklaşık 3 haftadır aklım ev yapımı poça da ama ben yiyemiyorum 😏 Kısaca bu günler geçecek ve elbet o kilolar gidecek canınızı sıkmayın hamileliğin keyfini çıkarın😊