Merhaba arkadaslar gecen hafta cuma günü canım asırı tavuklu ve nohutlu pilav cekmisti yanına ayran yaptım ve yedim ama bu bana 2 kg birden mâl oldu suda icsem yemeğime dikkatte etsem o kiloma geri dönemedim. En son dr kontrolume 11 ekimde gitmistim 73,6 cıkmısken ptesi günü gittiğimde 78,6 cıktım saka gibi. Moralim bu kilo olayına asırı takık. Nasıl beslenmeliyim hic bilmiyorum :((((( bu arada gecen cuma 76.6 cıkıyordum 😢