Aysnr11 1prensesannesi__ Başlamadan arındırırım inşallah evi günlük sabah akşam çalışıyor makina valla halimiz harap 😄
1prensesannesi__ Aysnr11 Allah yardimcin olsun cok zor gercekten ozellikle geceleri cok azıyolar sıcak sevmiyolar hic sicak suyun altinda da cok azıyo kasıntı ha bide kükürtlü sabunla lifleyin kendinizi canim cok dikkat et kendin de ilaclanmazsan sana da gecer cunku cok illet bisey
Hejdj123 Uyuz belası bizim başımızda da var gitmediğim cildiyeci kalmadı hamile olduğum için hap yazmadı permetrin diye bir losyon yazdı yanına ayriyeten bir krem yazdı şuan çok şükür kalmadı sizde doktora danışıp bu losyonu kullana bilirsiniz
Aysnr11 Hejdj123 İnşallah geçer bende şuan kaşıntı yok eşimde de sanki seyreldi gibi bakalım geçmezse onu da deneriz inşallah geçer psikolojik olarak çöktüm valla 2 günde
Aysnr11 1prensesannesi__ Evet kükürtlü duş jeli ve krem kullanıyoruz kötü kokuyor ama yapacak bişey yok
1prensesannesi__ Aysnr11 aynen öyle canım zor valla ben aylarca cektim çünkü esim ilk krem sürülmedi kasinmiyo diye bizde bitince onda basladi sonra tekrar bize gecti kayin validemlerden gecmisti zaten bize onlarinda bitti biz ikinciye olunca onlarada bulastirmis olduk baya bi kisir döngüye girmistik yani 😁🤣🤣🤣
yeniannna34 Aysnr11 canım ablamlarda suan uyuz ilaç kullanıyorlar ardıç katran sabunu diye bişeyden bahsetmişlerdi aktardan alıp bir kullanın belki yararı olur
Aysnr11 1prensesannesi__ Ben eşimden daha çok sürünüyorum krem başlamadan yok etmek lazım kimseye gidip gelmiyoruz da bizden başkasına bulaşmasın diye 😄😄
1prensesannesi__ Aysnr11 evet canim aynen oyle yap sonra kısır döngü oluyo surekli geri dönüyo dogru tedavi olusa en fazla9 günde bitmis oluyo