Melike_4949 Aysnr11 🥺🥺 bakim eşimde gitsin inşallah uyuz değildir ailem komple oldu çok kötü Allah korusun şurda doğuma birşey kalmadı
Aysnr11 Melike_4949 İnşallah gerçekten eşim kaşındıkça içim gidiyor yara yapıcak her yerini şimdilik bende yok inşallah olmadan atlatırız
Aysnr11 Serap-asel Ay kıyamam ya en korktuğum şey bebeğime de bulaşırsa daha doğuma var ama ya geçmezse çok korkuyorum gerçekten
Serap-asel Aysnr11 valla en çok bebegıme üzüldüm ve süreç benı çok yıprattı halen yara ızlerı var nemlendırıcı kullanıyoruz elının ıcınede antıbıyotık krem kullanıyoruz ama çok aşırı kötü olmuştu suan çok şükür gectı biraz var sadece yaralar geç iyileşiyoruz zaten
Melike_4949 Aysnr11 inşallah canım ben birini kaşınırken görünce, kaşınmaya başlıyorum ve sinir krizi geçiricek kadar sinir oluyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ eşime git diyorum gider inşallah hiç dikkat etmez hastane işlerine 🙄
Aysnr11 Melike_4949 Evet gerçekten psikolojik olarak kaşınınca kaşınıyorum durunca duruyorum bende 😂 Gerekirse zorla götür gerçekten çok sinir bozucu bişey
Serap-asel Melike_4949 çok zor umanın bebekte olması daha zor çünkü anlamıyorsun kasındıgını çok zor süreç atlattık ağlamaktan mahvolmuştum
Serap-asel Melike_4949 çok saolun şükürler olsn bttı çok az bu lekelerı var bıkac sıvılce gbı yara kaldı
Melike_4949 Serap-asel benim ailemde oldu çok kötü bir hastalık Allah kimsenin başına vermesin inşallah
1prensesannesi__ Aysnr11 sende de bi kac haftaya baslar canim kesinlikle wilkinson krem kullanin talimatlarina uyarak gecer ve evdeki herseyı 60 derece de yikayamiyosan cöp torbasinda 3 gun iyice agzı bagli havasiz beklet öyle yıka geciyo canim
Aysnr11 1prensesannesi__ Başlamadan arındırırım inşallah evi günlük sabah akşam çalışıyor makina valla halimiz harap 😄