annemsii 36 dan sonra sabah 7 de gidip sıra almanız gerek evet en erken 8.30 da geliyor gebe 1 e veriliyorsınuz direk olarak. Randbu almanıza gerek yok.
Randevulu gidecekseniz eger sabah 10.00 da randevu sistemi acılıyor 9.30 dan itibaren bakmaya başlayın ben rahatlıkla alıyordum ama 10 15 gün sonraya veriyor yakın tarihe değil.
Doktor genelde eyok ya asistanları var onalr da 09 30 - 09.45 arası geliyor.
2021 de hep doktorlar vardı asistanlar yanındaydı ben direk tek asistana hiç denk gelmedim. Ama bu sene de doktora denk gelemedim hep asistanlar var. Doktor sistem ve telefon ile asistanalrını yönetiyor 🥴