Kukulikukuli12 inşallah evet , Mustafa Can hocaya geçen Cuma gittim elinde telefon oturduğu yerden kalkmadı valla yanında kel bi asistan çocuk vardı o baktı usgye sonra en son kalktı bi baktı kendide bişey söylemedi fazla sadece bir hafat sonra yine gel dedi o kadar bana çok ilgisiz geldi vallaha hele hele bugün Demet hocayı görünce takır takır bi yandan bilgisayara yazıp bir yandan benimle ilgili konuşmasından sonra Mustafa Can hocayıda eledim😅 herşey gönlünüzce olur inşAllah bende Alper hoca yada Demet hanımı istiyorum doğumuma inşallah yine birinden biri nasip olur tabi daha çok zaman var 🙈