bebek tutunamamış kalp atılı olması gereken bir haftadayım fakat yok (8 haftalık).
Bana biraz bilgi verebilecek olan varmı nasıl kolaylaştırabilirim bu süreci çok korkuyorum kürtajdan
Doktor bir hafta sonra düşmezse kürtaj planlayacağız dedi
Düştüğünde mutlaka hissedermiyim yok 2cm lik şeyi hissetmeyebilirmiyim