K-1997 Sedoliko evet kuzum çok şükür 1 tane 19.5 mm var onu vurdum dün bakalım 14 gün sonra belli olucak sen naptın varmı bi belirtin kaşık ağrın falan
Sedoliko K-1997 çok sevindim , umarım güzel bir şekilde döllenir 🙏🏼🥰 ben çekmedim rahim filmi belki 3-5 ay daha olmazsa o zaman çekerim. Bat 24🙈
K-1997 Sedoliko ikimizin de bat tarihi aynı süper ya inşallah hayırlı haberler alırız be valla çok ihtiyacımız var