Kızlar ovulasyon yapmadım hiç, ancak bugün beyaz uzayan akıntı oluştu iki defa lavaboya gittiğimde. Bu yumurtanın çatladıgı anlamına mı geliyor ? Yoksa yumurtlamanın gerçekleştiği mi. Yani akıntından öncesini değerlendirmek mi önemli yoksa akıntıyı gördükten sonra mı ?