Elifsu25 bende adetimin 6 gün gecikmesiyle yaptım evde test çift çizgi gördüm Kasım 14 de kasımın 15 inde hemen devletten kadın doğuma sıra aldım kan verdim bthcg 4276 çıktı ,Dr hemen baktı ultrasyonla keseyi gördü o zaman 5 haftalıkti son adetime göre. Geçen hafta özele gittim kalp atışını duyduk kese ml göre 6+2 çıktı çok şükür bı sıkıntı yok dedi Dr bence sizde beklemeden randevu alıp gidin bı Dr 🤲🥰BtHCG ile hesaplanmaz yani hafta adet tarihine göre hesaplanir benimde yüksek çıkmıştı ilk verdigimde hemen herkese göre değişir ❤️