birmeleginannesi_
Benim de 30 Kasım’da 25 çıktı 2 Aralık’ta 7 ye düştü değer kimyasal gebelik diye gitmemiştim tekrar önemsemedim bugün sabah adet olmayinca bı gidip baktirayim dedim 128 çıktı değerim sat 4 Kasım . Ne olacak bilmiyorum 200lerde olması lazım dedi doktor, cuma günü tekrar bakicak dış gebelikte olabilir dedi, çok korkuyorum, sizce nasıl %60 yükselme var idare eder falan dedi ama . Çok mu düşük