tugceela95 ahh ah 39+0 ben de aynı durumdayım. Her şeyi de yapıyorum, iki gün önce artık ahududu yaprağı çayı, adaçayı ve hurmayı kaynatıp üç fincan içtim ama tık yok. Doktorum da ahududu yaprağı çayı, squat, meme ucu masajı, yürüyüş ve sonrasında sıcak duş, korunmasız ilişki önerdi. Hepsini yapıyorum ama yok gelesi yok bebişin 😅 ve aynen bekledikçe kilosu artıyor normal doğum ihtimali azalıyor ve ikinci doğumum yine normal istiyorum 🤦🏻♀️inşallah hayırlısıyla hemencecik doğururuz