Kitapkolik660_ Ebruuu07 ben kapıda ödemeli sipariş verdim aklıma gelen başıma hep geldi bu sayfada link yoktu o yüzden belliydi acaba mi demiştim iyiki kapıda ödemeli demişim
Falancahanim Kitapkolik660_ Merhaba mellon çikolatadan bende sipariş verdim kapıda ödeme demiştim iyiki öyle yapmışım şok oldum şuan dolandırıcı mıymış hesaplarında memnuniyet mesajları vs var
Kitapkolik660_ Falancahanim evet bana da bu gün bi kız mesaj attı Instagram’da tanımıyorum kızı dolandırıcı takip etme orayı dedi öyle öğrendim
Falancahanim Kitapkolik660_ 7 gün içinde kargoluypruz dediler yarın mesaj yazıcam doğumuma az kaldı olmazsa çikolata deposu güvenilir gibi ordan veririm
Kitapkolik660_ Falancahanim İnda çikolata tavsiye edildi yaptırdım memnunum dedi sipariş verdim bakalım kapıda ödemeli değil ama linki falan var sayfanın mellonda yoktu
Falancahanim Kitapkolik660_ Çikolata deposunu burda da duydum ve internet sayfası falan da var bakıcam artık
meryy2615 Kitapkolik660_ ilk önce trendyoldan çikolata siparişi verdim, digitalmagnet diye bir site var ordan tasarım etiket çıkarttım. Çikolatalarin üstüne yapıştırdım. Birde gümüş çikolataları koyacağım kutu aldım, onun kapağına etiket yapistirdim 🥰🥰 bu şekilde
Tugbacircir Kitapkolik660_ bir ay önce yaptırdığımda bu kadardı 100 lü çikolata 355₺ 50 adet çikolata 155₺ Kargo 60₺ Toplam 570₺
degisimdonusum Merhaba, instagramda @atolyetashane var Seda hanım adı uzun yıllardır bu işi yapıyor, güvenilir bir sayfa bakmanızı tavsiye ederim