naneliseker_ Kızlar gebelikte bende uyanınca direk kahvalti yapamıyorum 12 veya 13 de yapıyorum. Ne kadar sağlıklı bilemedim aklıma takıldı. Sizlerde öyle misiniz ?
FDM220 naneliseker_ o kadar geç yapmamalısnız bence kendinize bir düzen oluşturun saat olarak eğer hemen yapamıyorsanız mesela 9 da kalkın 10 a kadar anca kendinize gelirsiniz o zaman yaparsınız
Kelebek1_ naneliseker_ 26 haftalık olduk kalkınca direk yemek yeme isteğim oluyor oğluşum tekmeleriyle uyandırıyor sabah acıktığını düşüyorum midem kazınıyor zaten hemen hazırlayıp yapıyorum :)
bebeksu0 naneliseker_ vallahi ben zaten öğlen uyandığım için uyandıktan 1 saat sonra yapıyorum demir ilacimi içiyorum anca
Polenmom naneliseker_ en geç 10 da kahvaltımı yapmış oluyorum 🧀direkt uyanır uyanmaz suyumu içerim bende çabucak bişi tüketemem 😬 sabah erken vakitlerde uyanıyorum pek uyuyamıyorum zaten ilaçlarımda var 🤷🏼♀️
naneliseker_ Polenmom erken kalksam ah keşke, yaparım ama erken kalkmak avantaj ve kalkanlara özenirim hep🤣
Polenmom naneliseker_ ben üstelik çok geç yatarım ve buna rağmen erken kalkarım 🏃♀️ şu an biraz ağrılarım da tetikliyor ama rutinim de erken kalkar spor koşu vs. yapardım 🌸
3438FG naneliseker_ Bende senin gibiyim. Sabah aç karna Troit ilacı içiyorum 1 saat öyle bekliyorum daha sonra Kan ilacı içiyorum bir saatte öyle bekliyorum sonra kahvaltıyı hazırladım ettim derken 12yi buluyor
denizalismom naneliseker_ işe gittiğim için 7 de yapıyorum . Ama erken yapmanızda fayda var, düzenli yemeniz gerekiyor. Sağlıklı beslenmeniz için yoksa kilo alımınızı da etkiler.
naneliseker_ denizalismom çok almadım aslında kilo. Ama bilemedim doğru erken yemek sağlıklı zaten :(