minik-02 tugcesakzci brokoliyi bekarken hep ön yargıli davranıp sadece tursusunu yerdim şimdi evliyim iki hafta da bir bazen hafta da bir yapiyorum fırında tavada salatada gerçekten çok lezzetli oluyor
tugcesakzci minik-02 gerçekten o kadar lezzetli ki ve bir o kadar da faydalı bir sebze. Yavru köpeğimiz var sağlıklı beslenebilsin diye ona bile brokolili kıymayı yaş mama tarzı bir mama yapıyorum artık ben de senin gibi bekarken sevmezdim
minik-02 Bende menü me şimdi karar verdim ıspanak ve bol yeşillikli hıtap yani katma açıcam yanina da öğlen çorba koydum o kalır içeriz turşu ayran
minik-02 Polenmom olsun yinede bu kadar şey düşünmek de önemli ama bir gün dogurmadan buzluga biraz içli köfte doldurmam lazım 😂
minik-02 Ayse_gul46 ah canım ya gel sende bizimle ye olmadı çekiyor valla insanın canı hamileyken de daha çok
Polenmom minik-02 ben hiç beceremem o işleri ya bravo 🤩 annem de yapamaz o yüzden bildiğimiz yerlerden hazır alıyoruz böyle 🙊
minik-02 Polenmom ay yok yeni evliyken sürekli denedim öğrenmek için sonunda da öğrendim yapıyorum yiyoruz kalanı buzluğa atıyorum kurtarıcı da oluyor bir misafire yemeğin yanında çeşit de oluyor