Rabiacyrn17
Gebelik gerçekten farklı bi süreç evet. Ama ben gebelik öncesi işte yiyip yiyip kilo almayan tayfadandım . Kendime de güveniyodum, gebelikte çok kilo almam heralde diyodum. Sanırım eskiden kilo aldırmayan şeyler gebelik ve hormonların etkisi ile kilo yapıyo, artık öyle düşünüyorum.
Asıl kilolar son iki ayda alınır diye bildiğimde endişeliyim. Ama doğum sırasında yaklaşık 10 kg verildiğini duyduğum için de sevinçliyim😄
Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin de; artık bi şekilde verilir o kilolar