nb- Meryemcakmak01 27+2 :) 5 kg aldım toplam. Ama sanki 2 gündür 25 kg almışım gibi zor nefes alıyorum nolcak sonum bilmiyorum :)
Nazd1 alperirem benim mide bulantım yoktu düne kadar bi bulantı başladı asla bişey yiyemiyorum yemek diyimce midem bulanıyor nasıl atlatıcam bu durumu sen nasıl yiyorsın miden bulanırken🤦🏼♀️
alperirem Nazd1 çok geçmiş olsun. Prilam kullanıyorum sabah aksam ve zorluyorum kusmamak için doktor bana rennie Duo verdi hamilelikte zararsız bir şurupmus ve yemeklerden sonra al dedi çok iyi geldi. Günde üç dört kere icebiliyorsun bir yemek kaşığı
Nazd1 alperirem ayın 12 sinde doktorum var bi danışayım bakalım kullanabilecekmiyim bende böyle giderse açlıktan ölürüm çünkü🤦🏼♀️
alperirem Nazd1 az ye ama bir iki saatte bır bir şey ye mutlaka . Çok zor biliyorum ama yemeyince daha çok bulanıyor
Nazd1 alperirem evet bende diyorum boş mide nasıl bulanır diye saatlerdir ağlıyorum yemin ederim okadar zor ki teşekkür ederim desteğin için ❤️
alperirem Nazd1 ya hiç üzülme geçecek kendini strese sokma. İnan ilk üç ay hicbi şey yemesen de zaten bebek depodan alıyor vitaminleri. prilam hamilelikte son derece güvenli ve zaten hamileler için içinde vitamin de olan bir ilaç doktorunuz da onerecektir. Bikac güne hepsi geçer
Birsen56 İlk gebeliğimde hiç bulantı kusma yoktu habire yerdim ayda 4.5 kilo alırdım erken doğum oşdu 20 kilo almıştım şimdi 2iz gebelik 54 le kaldım 62 yim 4 ay kusma çektim dünde 2 defa atım 20 haftalık 8 kil8 aldum bu sefer bakalım ne kadsr aşcaz dikat ediyom bunlarda kilo konusunda artık sağlıkl7 olsunlar yapacak 1 iey yok hepsini veriyom sonradan zaten
Aysegul58 Ebruucar Neler yapiyorsnz peki benimde kilom var daha cok yeniym ben ama malesef dikkat etmek zorundaym.
Ebruucar Aysegul58 ben her iki saatte bir bişeyler yiyorum ama çok az yiyorum zaten midem müsade etmiyor fazlasına çok sık az az yiyorum ve meyve ağırlıklı yiyorum hep. Özel bi diyet uygulamıyorum aslında kafama göre takılıyorum ama gidiyor kilo kendiliğinden. Çok şükür verdiğim halde bebişin gelişimi de çok güzel. Az yersem gelişemez diye bişey yok aslında. Hep öyle korkutuyolardı beni ☺️
Kadis07 46 kilo ile hamile kaldım, 12+5 şuanda 53 kilo oldum 7 kilo aldım haftaya kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz, kendimi durduramiyorum sürekli bir açlık yeme istediği anlatamam
Nur_09 Meryemcakmak01 valla kızlar 70 kiloyla gebe kaldım şuan 28+5 ve 95 kiloyum kaç kilo aldığımı siz hesaplayın artık ve şeker yüklemesi yaptırmadım 🥲🥲😂