Hajsjl_ Cambardak__ canım benim ocakta kimsyal gebelik geçirdim martta normal düşük yaşadım ama şöyle bişi benim kanım pıhtılı olduğu için aksilikler olmuş
Cambardak__ Hajsjl_ hımm çok geçmiş olsun benimde bu ay kimyasal gebelik olduda arkası hemen gelir diyorlar ondan sordum
Hajsjl_ Ama şunu duymuştum normal Cambardak__ doğru diyorlar canım benim bende kimyasaldan sonra pek dikkat etmemize rağmen hemen hamile kalmıştım
Rumusugur Hajsjl_ benım göğüs hassasiyetım yok ama bacaklarım belim ağrıyor kasığım ağrıyor ara ara halsizlıyorum gebelik belirtisi mi bilmiyorum reglime 5 gün var