eymenim_ Hajsjl_ bende adetimden 2 gün önce hafta 1 hafta önce yapmaya başladım 3 tane testinde silikti belli belirsiz şuan 17 haftaligiz 💕💕🌸🫧
Hajsjl_ Akşam eşim gelince acile gidip vericez canım bi kimyasal bi düşükten sonra umarım gene hayal kırıklığına uğramam çok korkuyorum
ilkgozagrim__ Hajsjl_ benimde 1 tane düşüğüm var kuzu haziranda düşük yaptım temmuzda hasta oldum bir daha olmadım şimdi 20+4 haftalık hamileyim
Hajsjl_ Rumusugur Adetime 15 gün kala göğüslerim çok fazla ağrıyor du hala aynı ama bi tık azaldı Sonra kasıklarım adet olcakmışim gibi ara ara ağrıyor beyaz hafif akıntım oldu son olarak da çok uyku isteğim vardı 😇
Rumusugur Hajsjl_ benım göğüs hassasiyetım yok ama bacaklarım belim ağrıyor kasığım ağrıyor ara ara halsizlıyorum gebelik belirtisi mi bilmiyorum reglime 5 gün var
ilkgozagrim__ Hajsjl_ sadece göğüs hassasiyeti ve lekelenme oldu kahverengi bende test yaptım pozitif gördüm hemen kan vermeye gittim ve hamile olduğumu öğrendim