Ebruli_08 he böyle sürekli olsa korkcam canım ama bir kaç kez oluyor siliyorum gelecekmi diye yok . Fitil koyarken elime gelen birşey de yok . Akıntı var diyebilmek için aktif gelmesi lazım . Ben şundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum normal gebelikte bu haftalarda zaten akıntı fazlalaşıyor hormonal kaynaklı. E progrstan zaten aşırı akıntı kaynağı yani. Bu ipi çıkarılan kişilerden gördüğüme göre de beyaz olan ip hep sapsarı çıkmış . Demekki o yüzden sarımsı geliyor . Dikiş kaynaklı yani . Bende o yüzden korkmadım ben açıkçası