Ben de 30+6 dayım. Yan yatmadığım sürece çok tekmelerini hissetmiyorum. Geceleri de tekmeden çok dönüyor ve içimde geriniyor gibi hissediyorum 😊 gün içinde çok hareket etmezse arada biraz dürtüklüyorum ya da konuşuyorum hareket etsin diye o da işe yarıyor bazen 🌷