Deletedmon_98 Sağlık ocağında kan verdim haftaya pzt çıkıcak dedi :D ben şok neden böyle diyorlar bilgisi olan var mı
momofmychildren Deletedmon_98 hastaneye gidip kan verin ben beta takibim var diye akşamları gidip rica ediyordum şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım
Deletedmon_98 aynenkezoaynen benim bildiğim de öyle bugün verdim sordum işte doktor dedi 10 gün sonra hemşire ye sordum oda haftaya pzt alırsın dedi
Deletedmon_98 aslansmommmm aşko evet benim bildiğimde öyle 😂 bide şey saçma yani diyelimki bebeğin betası baya yükseldi ama bugünkü aldıkları kanda düşük ve ben pzt bu sonuçla onu öğrencem çok saçma geldi 😂
aslansmommmm Deletedmon_98 valla ya iyice sacmalyor bu saglk ocaklari o yuzden kuzu en guzeli aciller 😂
Deletedmon_98 Eyvz geçen gittim bi suratlar bi suratlar :D bide bugün damarımı patlattı hemşire canım çok acıyo birdaha veresim gelmedi
Eyvz Deletedmon_98 ben 5 kere gittim kan vermeye 38 di ilk öğrendiğimde . Onlar surat yaptıkça gene gittim . :)