Bebeğim 2350 gram sizinkiler nasıldı 32. Haftada 🥰
Bartumommyyy 1900 bana az geldi doktor normal desede 🥹
Bartumommyyy çok iyi bnm 32. 1840 dı
Bartumommyyy bugün baktırdım 33 hafta 1900 dedi doktorum
Bartumommyyy evet benimde 32+2 2350 önden gidiyor sanki biraz kilolu diyor
damladogukan06 oh maşallah 🧿
2 kiloydu cnm benimkide 🐣 şuan 35+3 olduk cuma kontrol var bakalım ne kadar oldu 😊😊
sevgigorgell maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤍
naneliseker_ olması gereken o zaten 32. Haftada benimde yarın bakalım kaç çıkacak
naneliseker_ bence az değil aksine tam haftası ile uyumlu
naneliseker_ çok normal kuzum🥰
Benimde son kontrolüm 32deydi 2 kilo 44cm demişti doktor 👯♀️
Ebru3439 ayniyiz benimde 32 de 2 kilo 44 cm di😊
Mia0121 aslında olması gereken 1800/1950 arasıymış zaten
Minigiim-vebenn52 inşallah. :) sizin kaçtı
naneliseker_ bilmiyorum yarın gideceğim 🥹
Bartumommyyy amin inşallah canım sende sağlıkla kavuş yavruna 🤲
Bartumommyyy hii belkide canım tecrübesizlik olunca herşey garip geliyor insana🤭
Mia0121 bende pek bilmem açıkçası internetten okuduğum kadarı ile 🥰
Bugün 30+3 2280 gram dedi doktor 🥹
Mercimeek şükür 🥰