Cankuss35 Zeyba ben 23 ile öğrenmiştim o hiç sorun değil artışa bak mutlaka 2 katına çıkması önemli değil %60-70 artması önemli . 5. Haftada kese görmeye gidebilirsin sabrederim dersen 6. Haftanda gidersin hem kalp atışını duyarsın hayırlı olsun ❤️
Zeyba Cankuss35 yaaa çok heycanlııı pazartesi kan verdim işte 2 gün sonra perşembe mi gitsem çarşamba mı bilemedim 🤷♀️
Cankuss35 Zeyba ben 3-4 günde bir vermiştim tabi sen bilirsin . Çok kan vermekte iy i değil bebek kandan besleniyor
NovaVina_ Liyamm1 ben henuz gebe degilim planliyoruz 1 senedir. Subatta kimyasal yasadim bir tek simdi klomen tedavisi ve ovulasyon testleriyle ilerliyorum 🥹
Zeyba NovaVina_ benden sana tavsiye sakın kafana takma sadece doğurganlıklarını takip et o günleri kaçırma geri kalanını normal devam et stres en büyük etken
Liyamm1 NovaVina_ hmm anladim insAllah olur ya biz hiç beklemedigimiz an oldu bizde 10 ay 1 yildir denemeydik :))
NovaVina_ Zeyba herkes oyle diyor. Cok sukur sperm testi, hsg, hormon sonuclarim guzel cikti. Sadece rahim icinde 6 mm polip var. Onu da 4 doktora sordum gebelige engel degil dedi. Bu aydan umutluyum bat 13 aralik. Guzel haberler veririm umarim.
Mervevebebegi15 Zeyba merhaba benimde 4 gün gecikmeyle 38 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar kan verdim 77 çıktı ama sağlıklı ilerliyor mu bilmiyorum değerin sürekli artması gerekiyor bence kadın doğum uzmanıyla görüşüp rahim ultrason isteyebilirsiniz
Zeyba Mervevebebegi15 beni de sağlk ocağı aradı haftaya pazartesi gel dedi artışı ona göre bakacakmış
Mervevebebegi15 Zeyba bence mutlaka kadın doğum uzmanına git özellikle 2 gün sonra artısı takıp edebilmeleri için
2prensesannesiiii Zeyba tek betayla sağlıklı sağlıksız olduğu anlaşılmaz canım 2 gün sonra testi tekrarla 2 katı çıkarsa sağlıklı gebelik 🥰 netice şuan gebesin sağlıcakla al kucağına inşallah 🙏🏻 Bu arada testi aynı yerde ver olur mu🙏🏻
Zeyba 2prensesannesiiii evet öyle diyorlar tek yerde yaptır diye bakalım pazartesi günü çağırdı 2. Test için bana da baya uzun süre geldi inşallah iyidir bebişimm🥹🥹 Teşekkür ediyorum bu arada isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻