ASE6154 evet ya morelim çok bozuluyor tanıdım herkes hemen veya yanlışlıkla hamile kalıyor bende 3 4 aydır deniyoruz geçen ay idarda pozitif çıktı 3 test yaptım ama kanda çıkmadı acaba bı sorun mu var die die içim içimi yiyor onu eczaneden ovulasyon testi diyerek mi alicaz başka bı ilaç felan kullandınız mı hamile kalmak için peki