Kizaniminanasiyiim Kızlar 21+6yım aşırıııı kaşınıyorum genellikle geceleri kolonya,hind cevizi yağı,bebek yağı kullandım yok yardım edin Allah rızası için
mervemurat16 Kizaniminanasiyiim acaba çatlama mı olacak ondan kaşınıyor olabilir mi?Genelde çatlak öncesi kaşıntı olur yada birşeyde alerji yapmış olabilir veya vücudunuz nemsiz kalmış olabilir nemlendirin krem ile.Kolonya tahriş yapabilir
gamzerkul Kizaniminanasiyiim yaklaşık olarak bende o haftalarda bu durumdaydım ancak tatlı badem yağı kullanarak yatıştırmıştım kaşıntımı belki psikolojik olarak bilmiyorum 36+5 teyiz halen çatlağım yok
Pruplemm Kizaniminanasiyiim ciğerlere bakılması gerekebilir aile sağlığında bunun. İçin test yapıyolar ama çatlama da olabilir tabi
Kizaniminanasiyiim mervemurat16 nemlendiriyorum sürekli ama yok bi sıkıntı da yok değerlerim de bilmiyorum
mervemurat16 Kizaniminanasiyiim aleo vera gebelikte kullanılır mı bilmiyorum ama rahatlatıcı etkisi var bilginiz olsun belki iyi gelebilir
-NurseMom- Tahlil yaptırdınız mı gebelik kolestazı olabilirsiniz. Genelde kol el bacak ve göbek bölgesinde oluyor kaşıntı belirti olarak..
0237 -NurseMom- bende normal doğum istiyordum ama sırf bu hastalıktan yarın bebeğim alınacak 5 gün oldu başlayalı dayanilacak gibi değil uyku uyuyamıyorum
-NurseMom- Kizaniminanasiyiim isterseniz bı doktorunuza söyleyin kaşıntınızı. Gebelıkte kaşıntı oluyor genelde ama şiddetliyse bi danısmakta fayda var
Kayra25 Kizaniminanasiyiim ben 25 haftadan beri çekiyorum tahlillerim temiz çıktı özellikle geceleri çok oluyor kollarım bacaklarım hep yara oldu geçmedi (uyuzda değilim)
Senneanlarsinya Kayra25 peki neden oluyyormuş? Bide kasıntı varken dökülme oluyor mu? Ben de 38 deyim sürekli kasınıyorum kol bacak göbek kolestaz degilim uyuz olmadığını da düşünüyorum cnkü yara falan olmuyo fökğntüler kasınıp geçiyor soğuk kompress uygulayınca
Basakburcu Bence mutlaka doktorunuza bildirin bu durumu. Kolestaz için safra asitlerinize bakmak isteyebilir. Bendede yoğun kaşıntı var kolestaz çıktı tedavi görüyorum şuan.
-NurseMom- 0237 önemli ihmal edilmemesi gereken bir durum zaten. Hakkınızda hayırlısı olsun bebek ve siz sağlıklı olunda gerisi önemsiz 🌸
Basakburcu 0237 şuan 34 deyim 32 de farkettik. Ellerim ve ayaklarım çok kaşınıyor. Sırt ve göbek bölgesine ara ara vuruypr kaşıntı