Bırakamayanları anlayamıyorum gerçekten. Bebeğimi ben isteyerek dünyaya getiriyorum ve kendimi varlığını öğrendiğim andan itibaren onu tüm kötülüklerden korumaya adıyorum. Onunla hayaller kuruyorum, görmeden bile seviyorum ama tüm bunları yaparken onu zehirleyerek dünyaya getiriyorum… Bunu düşünmek bile bırakma sebebi kesinlikle. Başkasından zarar görmesine gerek yok sigara içerek ona en büyük zararı maalesef siz veriyorsunuz. Bunun bilincinde olup iradenize sahip çıkarak bırakabilirsiniz inşallah 🙏