ozgekader Baharcaner ben kendim 16.haftama kadar bekledim çünkü kesin olsun istedim 14 gitseydim kesin bişey diyemiceklerdi onun için bekledim ve hiç yanılma payı olmadan kızım olucağını öğrendim 🩷🪽😊