-meso- ya valla ben ilkte normal doğum yaptım suan ikinci gebeliğim 35 haftayı geçtik bebek ters eğer dönmezse sezeryan olucakmısım. Açıkçası bende çok korkuyorum , normal doğumu suni sancı ile yapmış biri olarak bile sezeryan daha çok korkutuyor inşallah gerek kalmaz yada güzel geçer ne diyeyim 🙏🏼 ya sezeryan keyfi olarak seçenler nasıl normalden korkup bunu seçiyor bana sezeryan zor geliyor suan düşününce😩