-meso- Ben 5 gün hastanede yattım normal doğum yapabilmek için doğum anında sezaryene aldılar. Tamamen uyutuldum sezaryen anını bilmiyorum ama sonrasında dayanılmayacak bişey olmadı. 1 haftada toparladım 5 gün o sıkıntıyı çekmek yerine direk sezaryen daha mantıklı olurmuştu, sadece baş ağrısı ve sırt ağrısı çektim içinizi ferah tutun rabbim hayırlı kolay bir doğum nasip etsin