ucpprensesannesii27 11+3 te %10 yanılma payıyla kıza benziyor dedi tahmin de bulunmayacakti ben ısrar edince söyledi kıza benziyor dediğim için kız deme haftaya gel kesin bişey söylerim dedi sizce değişme ihtimali var mı böyle yaşayan oldu mu
Polenmom ucpprensesannesii27 benimde 11 de belli oldu, doktorlar kemik ölçüsüne vs. bakarak tahminde bulunuyor.
Kbta ucpprensesannesii27 bana da dedi 11.3 de erkek dedi ama bi ay sonra daha belli olur dedi bakalım
miniksevdamm ucpprensesannesii27 özele gidiyorum ve alanında iyi bir hekim. 14. Haftalarda %90 erkek dedi 18. Haftada kesin kız dedi.
ucpprensesannesii27 Polenmom evet tecrübeliler aslında günde kaç tane cinsiyet bakıyorlar kaç tane ultrason görüyorlar ama çok erken bir hafta umarım değişir iki kizk
ucpprensesannesii27 Polenmom evet alanında çok iyi ve cihazı iyi bi doktor iki kızımı 13 te bilmişti kesin bi sekilde bunu 11 de söyleyince şaşırdım
Kbta ucpprensesannesii27 doktorda erkek gibi dedi bi ay sonra netleşir bazılarını duyunca diyorum değişe bilir bi kız bi erkek diyolar 😂
Spgrr ucpprensesannesii27 benimde bir kızım var bugün 11+6 kıza benzetti bakalım inşallah değişirler minnaklar böyle düşününce de bi an kötü oluyorum kızsa kızıma haksızlık ediyorum diye ama insan ister istemez farklı olanı tatmak istiyor rabbim sağlıklı hayırlı erkek evlat nasip etsin inşallah dünde konuşmuştuk sanırım sizinle
Mltm48 ucpprensesannesii27 13. Haftada doktorum kıza benzetti 16. Haftada da erkek olduğunu öğrendim 😇 benim doktorum da bulunduğum yerde en iyisi ama yanılmalar olabiliyor
Snem33 10.haftada kız dedi 12 de kız dedi 15 de erkek dedi ayrintiliya girdim kesin erkek değişiyor yani