2_erkekannesi_ 12hafsagunkokkaya96 teşekkür ederim bakalim ilk doğum kolay oldu umarim buda kolay olur 🌸
Hnd_01 K-Canseven ilk doğumum 16 saat sürdü.acilmam olmayınca suni sancı verdiler.simdi ikinciye hamileyim.kismetse normal istiyorum onu da.insallah kolay olur bu sefer ☺️🙏🏼bana da ikinci doğumlar daha kolay oluyo dediler
K-Canseven Hnd_01 Çevremde herkes öyle diyor. Doktorumda aynısını söyledi. Allahın izniyle diyelim su gibi doğumlarımız olsun 🤲🌸