Merhaba hanımlar🌸 İlk doğumum normaldi. Gece 02.00’de suyum geldi. Gündüz 14.00’de doğumum oldu. Kendi sancımla gayet dayanabileceğim şekilde çok güzel ilerlemiştim.
Şimdi 2. Gebeliğim yine normal bekliyoruz. Doktor 2. Doğumda , açılmanın %40 daha hızlı olacağını söyledi. Sizlerin 2. Doğumu daha kolay ve hızlı oldu mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.