ElaEge tüm herkese geçmiş olsun gerçekten çok zor ve korkunç bir durum 6 Şubat depreminden sonra bizde her an sallanıyor gibi geliyor Adıyamanlıyim yıkım kayıp çok fazla oldu o şiddeti unutmak mümkün değil rabbim yardımcımz olsun bir daha ne deprem ne de başka doğal afet vermesin