Maisina 2.dogumum 37 gün sonra ve ben mamami aldım ilk cocugumda hemşire gelip ilk doğumun sütun var mi yok mu bilmiyoruz ama mama alalım demişti ve öyle de oldu 4 gün boyunca damla sut gelmedi bebek emmedi vs ve biz o zaman eczaneden çok pahalı bir fiyata almıştık mamayi çoğu kişide farklı bir mantık olabiliyor emzir mama alma diye ama her insan bir olmuyor ne yazikki tabikide ilk mama vermeyecem emzirmeye calisicam hatta sagma makinemi bile yanıma getirmeyi düşünüyorum 400 grmlik küçük bir mama Kasım firsatlarindan aldık kullanmazsak da elbet ihtiyaç sahibi birine veririz diye düşündük inşallah kullanmaya da gerek.kalmaz bebeklerimizi bol bol emziririz🙂