Maisina yani markaya karar verirsen almana gerek yok dediğim gibi hemen eczaneden alabilirsin çoğu marka bulunuyor eczanelerde. Mama fiyatları uçmuş lazım olmazsa boşuna almış olursun diye diyorum. Ama tabi sen bilirsin. Ben kızıma sma kullanmıştım besliyordu kilo alımı iyiydi ama çok kusturuyordu, bu konudan şikayetçi başka kişilerde vardı sma da.