Selam arkadaşlar. Nasıl gidiyor son günler haftalar? 😬 ben ağırlaştığımı hissediyorum artık oturup kalkmakta zorlanıyorum eğilmek zaten işkence. Onun haricinde gece mide yanmaları fazlalaştı uykumdan uyanıp uyanıp süt içiyorum 😂 hazırlıklar da tamam 👍🏻 Bebişin kıyafetleri beşiği hastane çantası hazır. Kapı süsü çikolata sipariş verildi. Ev baştan aşağı temizlendi. Doğumu bekliyoruz 😂