Her şey insan başına bu hayatta. Ben mesela 7 aylık ölü doğum yaptım kızımı. Sonrasında kimyasal gebeliği de yaşadım. Senin gibi boş gebelik oldu evde düşük yaptım birde. Şuan şükür tekrar hamileyim 14 hafta ama her şey kısmet nasip. Anlatmamda ki sebep bende hep benim başıma geliyor sanıyordum ilk başları o yüzden.